Free background from VintageMadeForYou

måndag 24 oktober 2011

duktig

Har putsat fönster på insidan, nedervåningen bara men ändå. Som belöning kom mitt senaste Tradera köp: Cream Mildred cardigan. Den är i storlek s och jag hade inte kunnat ha större eftersom jag är så klen över axlarna.


Senaste veckan vill jag helst bara glömma för förutom det vanliga livet var vårt bredband inte samarbetsvilligt och bilen drog sin sista suck. Så förutom att fixa till middagsgäster i lördags var det bara att åka till bilhandlaren. Nu hade älskade maken redan läst på om det vi ev ville kolla upp så det blev hyfsat   enkelt att göra en beställning. Får vänta några veckor men till jul ska vi nog ha den hos oss.


Ikväll ska vi på vinprovning, italienska viner så nu måste jag ordna mat till de mina.


Må gott och kramar alla fina


2 kommentarer:

  1. Fiiiiin - jag har haft sån tur att hitta en som snart ska vara på väg. Blev bara ännu mer sugen nu när jag såg dig i den!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Vad fin du är! Trist med bilen.....Kram

    SvaraRadera