Free background from VintageMadeForYou

onsdag 13 juli 2011

Borta bra men hemma bäst



Vi har haft en underbar semester som har haft en del överraskningar att bjuda på. Bilhaveri, hårlöss, ostädade lägenheter har varvats med alldeles underbara hjälpsamma människor, god mat och härliga bad.

När jag nu kommer hem fortsätter Blogger att bråka med mig och jag kan inte kommentera hos många av er. Ska se om jag kan lösa mysteriet när jag nu har bättre tid annars stiger nog blodtrycket igen;)


Kramar alla fina

2 kommentarer:

  1. Hej!

    Så sant, underbart att resa men lika skönt är det att komma hem.
    Här strular blogger konstant och själv har jag börjat kommentera som anonym igen.

    Kramar från Eva Solid

    SvaraRadera
  2. Johooo, du är hemma igen! Välkommen hem. <3<3<3
    kram!

    SvaraRadera