Free background from VintageMadeForYou

onsdag 27 april 2011

Long time...




men vi lever och njuter av fina vädret! Känns som evigheter sedan jag njöt så av påsken. Massor med god mat och dryck, härligt umgänge och ledighet i en bra balans.
det enda som inte fungerar så bra är tid för bloggen när annat prioriteras men det är väl som det ska vara?
Saknar er fina " molly-systrar" och hälsar på även om jag inte lämnar några avtryck. Hade ju inte haft något emot ett besök under våren;)

Kramar alla fina

6 kommentarer:

  1. It`s alive! Funderade nästan på att efterlysa dig;) Visst har påsken varit ljuvlig! Kram bästa Christina<3

    SvaraRadera
  2. Alldeles sant :-) Samma här. Njut i fulla drag ♥

    SvaraRadera
  3. Hej! Jag förstår att du har fullt upp, så är det för många av oss och jag tycker inte vi ska stressa med bloggen. Det hinns med när det finns en lucka i livet med familjen.

    Vi hörs i bloggen!

    KRAM

    SvaraRadera
  4. Saknar dig! Kanske skulle vi styra upp en liten tjejmiddag någon kväll? :-)
    kramar och hoppas att påsken varit fin!
    L

    SvaraRadera
  5. Ville bara ge dig en KRAM! <3

    SvaraRadera
  6. Hej,

    Kul att se dig i Mollysfären igen! Jag håller mig oxå osynlig pga mycket annat i livet fn - men det hade verkligen varit kul att träffas IRL snart! Hojta till fiall det hade funkat med en fika eller en träff!

    SvaraRadera